Vila i frid

Förresten, igår var det ett år sedan Madeleine lämnade jordlivet, efter att ha kämpat emot cancer. Livet är bra orättvist när en 20åring får lämna jorden. Jag kände inte Madde, men jag vet många som gjorde det. Däremot följde jag hennes blogg, som ni hittar HÄR, i stort sett från att hon började blogga. Och Madde är en sådan tjej man har som förebild, vilken tjej!

Vila i frid!!!

Postat av: CaTTis

Aha okey... jag visste inte att de fanns biljetter utan mat...=S Så de har jag nog bara antagit.. men jag har för mig att vi skulle betala 300kr eller nått...=S Och de låter ju inte som någon mat då om man jämför med ditt pris...=/ Jag får kolla upp de! Kram

2009-09-16 @ 11:10:08
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Usch för att vara så ung och gå bort...=/ eller de är la lika jobbigt hur gammal man än är! men du förstår vad jag menar! kram

2009-09-16 @ 14:05:52
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0