Träning på G!

Var som sagt och firade Malin lite förut med familjen. Även mormor & morfar kom förbi. Blev både tårta och kakor. Har insett att kakmonstret är min lillebror. Jimmy åt nog fler kakor än alla vi andra tillsammans, haha.

Kvällen har spenderats med lite pyssel här hemma. Och har även kollat på det nya "One Tree Hill"-avsnittet. Eller jag har faktiskt cirka 10 minuter kvar att kolla, men "Idol" började ju nu. Har även tillbringat lite tid med att skvallra lite med Alexandra i telefonen. Hon är ju hemma från hennes bröllopsresa nu. Kom även fram till att vi ska börja träna igen. Så imorgon drar vi igång. Medel-pass står på schemat kl 17. Innan det kommer Alexandra hem till mig när hon slutat jobba kl 14, så ska hon få lite mat här. Funderar på kebabgryta. *Mums*


Postat av: CaTTis

Hmmm de vet jag faktiskt inte.. de är inte jag som styr upp de. =/ Men vad går de på med mat? kram

2009-09-15 @ 22:07:44
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0