Torsdag 10:e september

Nu har jag i stort sett helg. Typ i alla fall. Imorgon ska jag & Johanna ses i skolan klockan 11 för att förbereda och diskutera igenom oss inför vårat handledarmöte som börjar kl 12. Så runt 12.30 imorgon är det helg. 1½ timme i skolan räknas ju knappt.

Idag har vi i alla fall hittat en engelsk bok som vi använt oss av i vårat arbete. Men kan ju säga att det tog sin lilla stund. Nu har jag fått nog av engelska för denna dag!

Efter skolan gick jag raka vägen och köpte biljetter till filmen "Flickan som lekte med elden", som har premiär nästa fredag. Det skulle tydligen vara mingel innan, haha, jaja, det blir säkert bra!



Nu ska jag bege mig och handla lite inför morgonkvällen. Då kommer det lite tjejer från klassen hit. Närmare bestämt Rita, Petra & Christina! Då blir det lite vin och sånt. Mysigt mysigt. När jag kommer hem från affären ska jag även ändra om bland mina kläder igen;) denna gången är det jeansen och alla toppar som får byta plats. Kan lova er att detta är första och enda gången jag bor i en liten etta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0