Tisdag 29:e september

Har suttit hemma och jobbat idag. Eller jobbat och jobbat, bråkat med datorn kanske är ett bättre ord. Har slitit som ett djur med att få ordning på innehållsförteckningen, men tillslut blev det bra ;)

Nu ska jag väl alldeles snart sätta igång med att laga mat. Blir fisk i ugn idag. Mumsigt. Ska även städa badrummet tänkte jag. Ikväll ska jag träna, det blir Core denna veckan med. Tyckte förra veckans pass var riktigt bra, så varför inte fortsätta! Men denna gången får jag bege mig iväg själv, då Alexandra glömde träningskläderna när hon åkte till jobbet imorse. Så kan det gå när man har bråttom!


Postat av: Charlotta

Hej Jenny! Gud va kul att du funderar på att jobba utomlands, speciellt som barnledare! Det kommer du inte att ångra. Jag har skrivit ett inlägg nu där jag beskriver hur jag gick till väga, vad man ska vänta sig och lite tips med mera som jag tror kanske kan intressera dig!

Kram Charlotta

2009-09-29 @ 15:39:43
URL: http://livinginparadise.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

kikar in :)

allt bra idag?

puss

2009-10-01 @ 21:38:31
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0