Söndag 6:e september

Nu har jag precis kommit hem. Haft en dagsutflykt med familjen. Först åkte vi ut till Grebbestad och kollade läget. Men som väntat så är ju säsongen över där nu, och det var i stort sett bommat överallt. Ett par gråa mjukisbyxor lyckades jag iallafall fynda för 100kr. Bra jobbat!

Därefter åkte vi vidare till vårat huvudmål: Tanumstrand. Skulle till deras STORA sportshop där, som hade halva priset på reapriset, på alla varor. Lycka. För min del blev det ett par träningsbyxor för 150. En enkel t-shirt för 50, en plånbok för 100, och det bästa av allt. Ett riktigt bra regn- och vindställ för 400kr. Innan hade det varit väldigt dyrt. Så jag är nöjd. Nu är jag ännu mer redo att bege mig ut i arbetslivet;) Som förskolelärare måste man ha kläder till ALLA väder!

Sedan stannade vi i Ljungskile på vägen hem och åt på "Laxbutiken" där. Har aldrig varit där innan, men herregud vad gott. Dit får jag åka flera gånger.

Nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och gå igenom en bok angående neuropsykiatriska funktionshinder!

Postat av: CaTTis

Åhh fan jag skulle också behöva ett regnställ..=/

2009-09-12 @ 14:19:08
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0