Söndag 20:e september

Har precis suttit och bläddrat igenom två böcker som behövs i vår uppsats. Har två kvar att gå igenom lite snabbt sedan. Men först får det bli en liten paus. Det är ju faktiskt söndag!

Fattar inte hur saker bara kan försvinna. Min nya fina plånbok från Björn Borg har jag lagt här i lägenheten någonstans, och nu är den borta! Samma med min vanliga plånbok. Puts väck. Tur att mitt bankkort och körkort inte låg där i iallafall. Och nu är sladden till kameran puts väck. Det värsta är att jag VET att de finns någonstans i min lilla etta. Mysko! Dags att leta ordentligt idag kanske?

Känns otroligt skönt att ha haft en lugn helg i alla fall. Känner mig utvilad och redo för en ny vecka.... typ!

Snackade med Sandra för en stund sedan, i telefonen. Snart blir det filmkväll, det vet du=)

Nu blir det kaffe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0