Söndag 13:e september

Söndag! Känns gött... Efter två utekvällar på raken kan jag lova er att jag bara ska ta det lugnt idag. Ska åka ner till familjen i Lilla Edet om någon timma eller två. Äta lite söndagsmiddag med dem. Och i eftermiddag ska jag bara vara här hemma och njuta av sista lediga dagen innan en ny vecka drar igång. För pigg är man inte, men det känns gött att inte vakna och vara bakis iaf, har sluppit det båda dagarna. Jag är sådan att antingen känner jag ingenting från sviterna kvällen innan, eller så blir jag kanonbakis och knappt kommer upp ur sängen. Aldrig något mellanting. Och självklart föredrar jag att inte känna något alls!

Ni missar väl inte "Ensam mamma söker" ikväll. Mysigt program!

Förresten, mitt gamla nummer kommer komma igång igen imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0