Onsdag 9:e september

Nu är jag trött! Spenderade första delen av dagen i skolan, sedan blev det raka vägen hem för att slänga ihop lite mat, som idag blev korvstroganoff.... hann äta precis innan Malin kom hit med sina katter. Sedan kom även våran kära morster hit, för att hjälpa oss klippa klorna på alla fyra katterna. Kan ju meddela att Sivert, Malins ena katt är ett ritkigt vilddjur. Filmade när vi klippte hans klor, ska se om jag kan få in det här på bloggen så ska ni få se.

I alla fall... sedan bar det av raka vägen till lagret för att jobba några timmar. Känns att jag inte varit där förrän innan sommaren. Ont i både händer, nacke, axlar och rygg.... haha. Men snart ska jag väl komma in i det igen!

Nu tänker jag hoppa in i duschen, och sedan slänga ihop lite kvällsmat som kommer bestå av varma mackor med tonfisk *mums*.

Ha en mysig onsdagskväll. Snart helg.... Det ser jag fram emot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0