Nytränad

Hej & Hå! Nu har jag precis varit på mitt första träningspass sedan... Maj kanske? Och ja, behöver jag säga att jag var helt slut redan en kvart in på träningen. Men jag tog mig igenom det. Både jag & Alexandra kände oss lika otränade, men nu jäklar. Känns riktigt gott efteråt!

Nu har jag hunnit duscha, och hoppa i mjukiskläderna. Ska ta tag i disken efter middagen. Riktigt trevligt att ha Alexandra här på middag! Förhoppningsvis kommer vi ses lite mer nu när vi ska peppa varandra till att träna.

Nu blir det som sagt disk, sedan kvällsmat & soffan! Undra om jag kommer kunna gå upp ur sängen imorgon, eller om träningsverken kommer säga sitt?

Postat av: CaTTis

Kom du upp ur sängen imorse?! =)

2009-09-18 @ 15:04:34
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0