Nothing Hill

Sitter framför tv.n nu och kollar på "Nothing Hill". Den filmen har man sett tusentals gånger, men man kan ändå se den igen. En riktigt mysig kärlekshistoria! Ska gotta mig med en kopp varm choklad nu tänkte jag. Inte allt för ofta man dricker det nu för tiden. De varma dryckerna som gäller för mig är annars kaffe eller te. Men choklad är inte att underskatta!

Det finns personer som man typ aldrig träffar. Man hörs av lite då och då, inte alls ofta egentligen, inte som förr. Men ändå, på något sätt så har den personen en speciell plats. Man kommer alltid bry sig lite extra om den personen. Sådant kan man inte ändra på. Det är fint!

Antar ni undrar vem jag syftar på i texten, och det kan ni få undra:) samtidigt tror jag många innerst inne vet det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0