Nostalgi

Än är inte mitt gamla abonnemang avstängt. Men än ska jag inte bli arg. De har.... hmm...  ca 7 timmar på sig innan dagen är slut. Är det inte avstängt imorgon när jag vaknar kan jag lova att de får ett argt samtal från mig!

Håller på att småpysslar med lite saker här hemma samtidigt som jag lyssnar på gammal barn- och ungdomsmusik. Ni vet, Backstreet Boys, Spice girls, Aqua... ja alla gamla godingar man växte upp med. Haha!

Backstreet Boys - Get down

Jag menar, vem minns inte denna? Den ger mig verkligen nostalgikänslor. Jag levde nästan ett tag för mina killar i Backstreet Boys. Favoriterna förnyades lite titt som tätt, men Aj, Nick & Brian var mina favoriter. Jag grät när jag fick biljetter i julklapp till deras konsert. Minns inte vilket år det var. Hela rummet var tapetserat med posters på dem. Och min kudde jag hade med Backstreet Boys. 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0