Måndag 28:e september

Sitter här i soffan och nästan somnar. Jag är helt slut. Dagen började med skrivande på uppsatsen... som vanligt nu för tiden ;) Sedan tog vi lunch. Under eftermiddagen har vi hunnit med att gå på två uppsatsseminarium. Det är jobbigare än man kan tro, vill jag lova. Eller själva lyssnandet på seminariet är väl inte så jobbigt, men lite småsegt om man får säga så. Längtar tills det är vår tur att gå upp så man kan lämna den åt sidan, men samtidigt är jag glad att vi valde att vänta till vecka 45.

Kan ju lova er att jag inte kommer orka med så mycket vettigt idag. Blir Idol & Färjan ikväll. Synd de går på samma tid bara. Tur man kan kolla på internet i efterhand ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0