Lördag 26:e september

Spenderade förmiddagen med Sandra. Först blev det lite tittandes i lite affärer. Blev en ny fonduation från Loreal, samt en tröja från Gina Tricot. En mysig vit kofta. Mysigt nu när hösten kommer smygandes. Idag åkte höstjackan fram, har dragit mig för det, men nu får jag väl erkänna: Hösten är här!

Sedan gick vi till högskolan, som hade öppet hus idag, för att kolla lite på ett program Sandra är sugen på att läsa. Passade även på att lyssna på Erik Segerstedt och team Uddevalla från körslaget som var där och spelade. Efteråt blev det en tur till cafét "Mejeriet", dit även Fredrik kom. Avslutade dagen på stan genom att säga hejdå till Sandra & hennes syster, och följde med Fredrik och letade skor till honom .

Nu har nästan precis Mamma & Jimmy åkt hem. De kom upp lite spontant och hälsade på. Ska alldeles strax hoppa in i duschen, sedan blir det mysig hemmakväll. Blir sängen tidigt idag, då jag ska befinna mig i bilen klockan sex till morgonen, då det blir Ullared!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0