Kattleksaker

Idag när vi var på Ullared köpte jag ett helt kit med kattleksaker till mina små hjärtan. Alva har lugnat sig väldigt mycket sedan Alvina kom hit, hon är ju trots allt storasyster och ska alltid vara den visa av de två. När hon leker så leker hon aldrig speciellt länge, utan hon sitter mest och funderar och tittar på när Alvina leker. Självklart får de sina små frispel och springer över hela lägenheten, så hon är inte deppig om det nu låter så;) I alla fall... den ena leksaken som skallrar när den rullar på golvet, den har Alva fastnat för. Det har varit full rulle på henne ett bra tag nu. Stackars Louise som bor under. Men jag har inte hjärta att lägga undan den ju;) Eventuellt att den åker bort nu när det är dags för mig att sova!


Postat av: Linda

Hej på dig! Kul att du tittade in :)

Jo jag har funderat på det en del, tycker det verkar riktigt kul och skulle vara en bra efarenhet innan man tar sig vidare i livet!

Jag vet dock inte riktigt vilken "väg" man ska gå för att enklast få jobb. Jag har skickat in en ansökan hos Ving, men jag tippar på att konkurensen är stenhård där.



Vad kul, hoppas du också tar tig dit du vill! :)



kram

2009-09-27 @ 22:28:17
URL: http://lindaay.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Fan va intressant, det är precis det som jag läser nu typ i specialpedagogiken! =) Kram

2009-09-27 @ 22:32:55
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

asså, lite synd! hehe härligt de! söta katter..eller busiga hhihi

2009-09-27 @ 23:24:01
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0