Känns riktigt bra just nu

Jag mår riktigt bra just nu. Vet att mycket handlar om mitt examensarbete just nu. Men det är i princip det man lever för just nu, den kommande tiden. I alla fall, vi hade handledningsmöte idag med vår handledare. Jag kan erkänna att man var lite nervös innan. Tänk om vi skrivit helt fel, blandat ihop rubriker, innehåll... eller helt enkelt gjort helt fel. Risken fanns ju. Inte alltid man skriver c-uppsats ;) Men när vi väl satte oss ner så kom det beröm hit och dit. Och allt kändes bara så bra. Nu är det bara att köra!!!

Nu ska jag bege mig mot överby. Och ikväll blir det lite fest med några tjejer från klassen!

Postat av: Sofia

Åå vad kul! Ha det så roligt ikväll! :D

2009-09-11 @ 14:06:47
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0