Hemma igen!

Nu är jag hemma igen... Eller jag har varit hemma ett tag. Var och fikade med Sandra & Lena. Trevligt trevligt. Detta var nog sista gången man träffade Lena innan hon flyttar till London. Men... vi får åka dit och göra London med henne helt enkelt!

Nu har jag precis diskat lite (varför kan det inte vara lag på diskmaskin i varje lägenhet). Om en timma börjar "True Blood". Jag är redan hur trött som helst nu, men hoppas på att orka hålla mig vaken. I värsta fall vet jag ju att man kan kolla på SVT Play i efterhand, men det är inte riktigt samma sak!

Imorgon blir det heldag i skolan! På förmiddagen ska vi gå på uppsattsseminarium och på eftermiddagen har vi en föreläsning om Analys! Blir nog bra=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0