Fredag 25:e september

Hemma ifrån handledningen! Kändes väldigt bra. Känns gott när han är så klar med att han faktiskt är nöjd med vårat arbete. Det ger en liksom lite mer ork och kraft! Både jag & Johanna är faktiskt riktigt nöjda med vår handledare, så det är skönt! Han vet vad han pratar om!

Nu inväntar jag Malin & hennes katter. Jag ska vara kattvakt under dagen då Malin ska ha upp Max (vår hund) i lägenheten. Max & katter är ingen bra kombination vill jag lova.

  Kort från senaste besöket hos Malin!

Vågar inte svara på om det bara är kort på Bosse, eller om det är Sivert på första kortet. Men Malins katter iaf.

Ikväll åker jag ner till edet för att umgås med familjen lite. Slapparfredag! Skönt!

25:e september idag förresten, vilket innebär både lön & csn. Lika bra att sätta sig nu på direkten och betala in månadens räkningar. Lagom kul!


Postat av: Anonym

Sajvert på första och Bosseman på andra

2009-09-25 @ 14:48:53
Postat av: CaTTis

Vad är det du och Johanna skriver om i eran C-uppsatts?! kram

2009-09-25 @ 15:00:54
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hihi ;) va gör du ikväll då?

2009-09-25 @ 20:05:24
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0