Söndag 18:e oktober

Kan erkänna mina vänner, att mina ögon går i kors. Hade i alla fall en toppenkväll igår! Ladies Night är bra saker det. En underbar show som bjöd på det mesta!!!! Helt underbart och trevligt sällskap! Sedan blev det utgång efter det... kan i ärlighetens namn säga att jag inte är något stort fan av att gå ut i gbg... men det var väl okej. Vi hade turen som hade vår egen taxichafför hem sedan med, så vi slapp buss. Tack Fredrik! Har nog aldrig varit så trött som när jag kom hem strax innan fem imorse.

Vaknade runt 10 tiden och satte nästan direkt igång med att kolla igenom det sista i boken till morgondagens seminarium, så nu är det klart. Skönt, slippa tänka på det. Nu ska jag göra mig klar och åka och hälsa på Sandra & Wille. Mysigt! Resten av dagen kan jag lova er att jag inte ska göra så mycket. Lite söndagsmys bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0