Piggare och gladare

Nu är jag hemma igen efter handledningen och jakten på att fixa sidnumreringen i arbetet. Och det fick vi gjort med hjälp av kunnig personal;) Handledningen gick toppenbra, fick väldigt mycket beröm för vårat arbete, det är alltid kul, och det känns bra att anmäla sig för redovisning nu!!!

Imorse kände jag mig allmänt orkeslös, som ni säkert kan förstod i mitt förra inlägg, men man har sådana dagar ibland antar jag, speciellt när man levt i stress en period, och när man känner sig lugn släpper allt och man hinner verkligen känna av hur trött man egentligen är.  Men nu har jag fått i mig ett par koppar kaffe och känner mig piggare och gladare.

Nu ska jag slappa lite och ta det lite lugnt! Ikväll blir det en sväng upp till Victor på fest. Men står nog fortfarande fast vid en väldigt väldigt lugn kväll för mig. Måste ju vara pigg och laddad inför imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0