Onsdag 7:e oktober

Äntligen kväll=) Känns som dagen gått i ett. Började ju med att bege mig hem till Johanna för att plugga.... och självklart dricka kaffe och snacka en massa skit=) Sedan åkte jag hem och inväntade Malin. Begav oss till banken och gjorde lite ärenden, vilket tog lite längre tid eftersom Malins ärende krånglade en del. Det kan inte alltid gå så smidigt som man vill.... hihi. Därefter blev det ett besök på kinarestaurangen. Den bästa i stan enligt mig... Phasa Thai eller vad den kan heta! Och efter det blev det lite jobbande borta på lagret. Jo, just det, hann även med att prata ett bra tag med en ombudsman på lärarförbundet. Visste inte att man kunde vara så trevlig i telefonen.... Han gjorde nästan min dag, haha! Och nu är jag lite mer på det klara med vad som gäller lite angående löneanspråk osv.

Nu ska jag göra mig en tallrik med youghurt och frukt, och koka mig en kopp te med smaken "Rabarber&grädde", för att sedan mysa ner mig framför första avsnittet av "Bonde söker fru". Mysig hemmakväll med andra ord!

Ha en fin kväll!


Postat av: schlosser

2009-10-09 @ 21:42:15
Postat av: schlosser

hahahahaa... eh jenny, du skulle till thailand i vinter eller?? du kanske skulle förberda dig lite mer genom att äta på "kina" restaurangen som heter phasa THAI!!! :P

Puss

2009-10-09 @ 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0