Myskväll

Nu ska jag ta tag i disken, och sedan mixa ihop en smothie och krypa upp under täcket i soffan. Ikväll blir det att kika på "Plastikkirurgerna" på tv4+, och sedan "Andra Avenyn". För mig är det avkoppling att mysa framför tv.n på kvällarna. Riktigt gött!!

Det var mysigt att hälsa på mormor förut! (Kerstin... ledsen att jag gjorde dig orolig, morfar berättade! Skulle även ha skrivit att mormor mådde helt ok kanske. Men nu vet nu hur allt ligger till!) Hon var så pigg så. Sedan gillar jag inte sjukhus. Och medan mormor åt så satt jag, malin, mamma & morfar ute i väntrummet och pratade. Då fick jag tyvärr se en sak som jag hoppades skulle slippa... men nej! Bara ett par meter bortanför mig rullade de ut en människa som inte var vid liv. Läskigt, som sagt, jag gillar inte sjukhus:(

Men som sagt, disken var det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0