Måndag 5:e september

Ställde klockan alldeles för tidigt idag, för att hinna köra ett par maskiner tvätt innan skolan. Har tvätt-tid idag. Här i huset har vi hela dagen, eftersom vi har EN enda seg maskin. Kommer ner sådär lagom yrvaken... vad inträffar då, jodå, maskinen går för fullt. Detta är nackdelen med att bo i lägenhet, när folk tar ens tvättider. Antagligen är det någon tant som tagit fel. Nu sitter en lapp uppe, och jag väntar på att den skyldige ska ge sig till känna. Är det hon som har imorgon istället kan jag gärna byta med henne, för tyvärr har jag det lite stressigt idag :P Fast samtidigt så finns det inga träningskläder tills imorgon isf. Ohhh, ta mig ifrån detta huset!

Nu ska jag i alla fall snart bege mig till skolan. Ny kurs som drar igång idag. Känns....lockande? Nej! Jag är skoltrött nu!

Postat av: CaTTis

Usch för att folk tar fel tvätt tid! =/ Men du satte la upp en lapp så du fick veta vem det var som gjort fel?! Kram

2009-10-07 @ 13:33:34
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0