Måndag 13:e oktober

Jag tackar för tipset i förgående inlägg om vad yrseln kan bero på. Tåls att kolla upp!

Nyss hemkommen från skolan. Vilken dag... började förmiddagen med en föreläsning om lärarens yrkesetik. I och för sig så hade vi (enligt mig) en av skolans bästa och roligaste lärare, så det förlöpte ändå rätt okej. Men under eftermiddagen hade vi ett seminarium där vi skulle besvara vissa frågor.... och det var då ingen höjdare. Tyckte bara det var konstiga frågor och svårt att formulera fram bra svar. Nu är jag i alla fall hemma, och ska snart bege mig till sjukhuset med mamma & malin för att besöka mormor lite.

Nästa vecka ska man tydligen anmäla sig till att gå upp med sitt examensarbete... Nära nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0