Torsdag 6:e oktober

6:e oktober idag, vilket innebär att jag har namnsdag... så grattis på mig själv;)

Började dagen med grupparbete i skolan, vilket blev klart väldigt väldigt snabbt. Känns som en nyttig kurs att gå, men fyfasen vad slapp den verkar med. Men jag klagar inte... desto mer tid får jag & Johanna till vår uppsats. När vi hade slutat idag begav jag & Fidane oss till Espresso House och tog oss en fika... så trevligt så!

Nu är det dags för mat. Har lite korvstroganoff som ska värmas. Och om några timmar beger jag mig iväg till friskis&svettis och tränar. Har blivit min lilla träningsdag på tisdagar. Behöver få in en dag till i veckan.... men tiden har inte funnits, men kanske nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0