Fredag 23:e oktober

Helt underbart att ha fått sova ut två dagar på raken nu, det hör då inte till vanligheterna. Har bara hunnit äta frukost än och gotta mig framför tv.n. Och även pratat i telefonen med Johanna! Älskar sådana här dagar utan några måsten. Efter att ha haft en hektiskt period uppskattar jag dessa dagar ännu mer nu tror jag.

Nu börjar jag tröttna på höstvädret här hemma. I början av hösten kan det allt vara mysigt, men nu har man tröttnat. Nu vill man bara till sol & värme. Men jag får vackert vänta i 88 dagar innan det är dags för mig att bege mig till Thailand. Fast det går nog snabbt dit. Bilderna är lånade från ving.se och är från hotellet vi ska bo.



Funderar på vad jag ska hitta på nu.... kanske städa lite? Skriva på den enskilda examinationsuppgiften i denna kursen, eller bara slappa? Svårt val, svårt val. Känner mest för att bara slappa, men borde väl kanske vara lite flitig nu under dagen.

Nej nu får jag ta mig i kragen och komma igång med något. Senare i eftermiddag åker jag ner till edet och umgås lite med familjen och kollar på "Idol" såklart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0