award


Fick en så kallad "award" av Malin, vilket går ut på att man ska berätta 10 saker om mig själv.

1. Lider av en fruktansvärd flygskräck, som faktiskt är värre än vad jag säger att den än. Kan inte beskriva hur dåligt jag mår när jag vet att jag har en flygresa planerad. Åker till Thailand i Januari, redan nu har jag vaknat två gånger av mardrömmar! Men den rädslan skall inte få hinda min resa, så det så!

2. När jag var liten var min dröm att bli AT-läkare. Ja, ni läste rätt, AT-läkare.

3. När jag gick i gymnasiet hoppade jag av Matte B, vilket min mentor inte var så smart, eftersom det hindrade mig kanske för vidare studier. Då lovade jag henne dyrt och heligt att jag aldrig skulle läsa vidare. Eller hur, idag har jag endast 3 månader kvar på en högskoleutbildning.

4. Min engelska är EXTREMT dålig. Pinsamt dålig....

5. Jag är nästan beroende av varma mackor med tonfisk. Kan äta det lite för ofta ibland.

6. Jag är en extremt känslig person som kan börja gråta för minsta lilla i vissa stunder. Skulle behöva tuffa till mig ibland tror jag.

7. Har haft otroligt svårt att prata inför stora folkgrupper, men detta har ändrats under min lärarutbildning. Gillar fortfarande det inte, och ser inte fram emot mitt första föräldramöte. Men under förra terminen hade vi faktiskt en redovisning för typ 120 pers, och jag gjorde det!!!

8. Avskyr att köra bil i områden jag inte känner till. Kan bli väldigt stirrig av mig då!

9. Älskar verkligen klänningar! Hade jag fått välja hade man använt klänningar varenda dag.

10. Det är inte alla som har kört in på en cykelbana i vänersborg, och fastnat där mellan snödrivorna utan att komma loss, men det har jag.... och Sandra gjort. I vilket sammanhang låter jag vara osagt. Och ut kom vi tillslut, utan en enda repa på bilen;)

Jag skickar vidare denna awarden till:

SOFIA L
SOFIA K
CATTIS
EMELIE D

ERIKA

Postat av: Emelie

Ska göra den snart=).

Hehe vad paff jag blev när det stod "Emelie D". När jag var liten var det alltid just Emelie D jag gick under, nu är det bara Emelie. Kärt återseende haha.

Kram gumman

2009-10-14 @ 19:01:42
URL: http://extravagantly.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Oj, här ser jag att jag har blivit nominerad. Har du undrat varför jag inte gjort den, så vet du nu..=P Eller jag ligger 300inlägg back på bloglovin... så jag läste det först nu! =) Men fan 10saker de är inte lätt...=p men jag gör den nu med en gång! Kram

2009-10-20 @ 19:59:34
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0