Core Bosu

Begav mig som sagt till friskis&svettis förut för att möta upp Alexandra och träna lite core... När vi kom fram visade det sig att den vanliga ledaren blivit sjuk och det passet ersatter med "Core Bosu"... ungefär samma som core (som fokuserar på mage & rygg), men här använde man sig av en balansboll istället. Insåg rätt snabbt att det inte var min grej, men är ändå väldigt impad av min balans. Tyvärr var det en tant som inte heller tyckte det var hennes grej, antar jag, då hon ramlade och fick hjälp ut ur salen... haltandes. Såg inte så bra ut.


Bild lånad HÄR

Postat av: Johanna W

Vad du är duktig som tränar! Imorgon ses vi vännen! natti natti

2009-10-06 @ 22:07:26
Postat av: CaTTis

Var det en sån halv boll som på bilden? kram

2009-10-08 @ 23:59:37
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0