Tisdag 10:e november

Usch, känner mig lite off här på bloggen nu för tiden. Men jag lovar er, att så fort att lugnar ner sig lite så kommer jag vara back on track så att säga! Så stå ut!!!

Idag har jag varit ledig. Underbart gott. Läst lite inför seminariet på torsdag, men kan väl inte påstå att jag blev så mycket klokare, så det gav jag upp relativt snabbt. Känns gott att veta att de flesta tycker samma sak som mig om denna bok. Annars har jag inte gjort så mycket. Jag & Malin åkte hem med våra katter till moster för att få hjälp med att klippa klorna, och samtidigt fick katterna springa av sig ordentligt. Alltid kul för dem att komma till nya platser, även om de varit där tidigare så var det längesen nu. Behöver jag säga att jag har två utslagna katter här hemma nu ;)

Imorgon ska jag iväg på äventyr med tejerna. Det bär av till Vänersborg, där det bjuds på lite äventyr. Bilder kommer! Kvällen avslutar vi på Butlers med music-quiz:) Blir nog en toppendag!

Nu ska jag spendera en tid med Andreas Carlsson (boken jag nämnt tidigare) innan det är dags att sova.
Sov gott, det ska jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0