Måndag 9:e november

Sitter och kikar på Fotbollsgalan just nu, på tv4. Den är snart slut och då ska jag bädda ner mig under täcket och läsa Andreas Carlssons "Live to win- låtarna som skrev mitt liv". Jag har bara läst tre kapitel hittils, men kan redan tipsa om den. Det är en bok om hans liv och hans resa att nå sin dröm, där han är idag. Att gå ifrån att leva på existensminimum till att bli miljonär är inte en liten resa.

Det handlar inte enbart om Andreas Carlssons liv, utan även vikten av att tro på sig själv och sträva efter sina mål. Jag kan inte annat än att rekomendera den.

Andreas Carlsson - Live to win-låtarna som skrev mitt liv

Kan säga att jag unnar honom alla hans miljoner. Han av någon har kämpat för att hamna där han är idag. Och det kan jag säga efter bara tre kapitel, herregud!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0