Måndag 3:e november

Dagens del av examensredovisningen, det vill säga, opponering av ett annat examensarbete gick kanon. Examinatiorn tyckte tillochmed vi var värda ett g+, inte illa ;) hihi. Så nu är det klart. Nu är det "bara" morgondagen kvar, då vi ska gå upp med vårat examensarbete. Pust och stön.

Var iväg och hämtade ut lite paket tidigare idag. Det ena från Adlibris, med kursböcker, vilket jag inte ens har orkat öppna än, hehe. Sedan blev det ett paket från bubbelroom med. Klänningen var så fin så, så den får åka med till kryssningen.

Vill avsluta inlägget att tacka min kära mamma! Trots lite väl mycket turbulens på grund av vissa saker idag och att jag ena stunden gick upp i taket. Tack för att du alltid orkar lyssna och stötta! TACK!

Nu ska jag ladda för imorgon!

Postat av: Malin

Nej han fick aldrg träffa den arga Malin, men däremot höra om henne..

2009-11-02 @ 23:08:45
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0