Mammas älgar

Sitter just nu nere hos familjen i Lilla Edet. Kände att jag lika gärna kunde åka ner hit ikväll, istället för att sitta hemma. Ska snart äta lite gott med. Mumsigt. Sedan blir det nog en lugn kväll. Kan eventuellt bli ett par glas på "Strandgatan", men blir nog att jag står över det. Tråkig man kan vara va? ;) Men ska faktiskt infinna mig borta på lagret imorgon klockan 8.00 för att jobba ett par timmar! Alltid gott med lite extra-pengar!

Haha, måste bara dela med mig av detta. För det är roligt... nu var dock inte jag med när det inträffade, men har hört historian återberättad. Det är nämligen så att vår mamma ALLTID varnar oss för att vi ska akta oss för älgar när vi kör hem till Trollhättan eller nått. I morse vid halv sex, när familjen hemma i edet låg och sov, vaknade de av ett pang-ljud! Eller nått liknande i alla fall. Mamma hade tydligen flygit upp ur sängen. Hennes första tanke var att det var en älg som hade sprungit igenom uterummet. Haha, som jag garvade. När hon sedan förstod att det inte var en älg, hade hon sprungit upp till Jimmy för att fråga om det var han som hade gjort något. Det visade sig att det "bara" var en stång i en garderob, med en massa galgar, som hade rasat! Det var ingen lugn morgon i deras hus imorse!!! Haha!


                    

Postat av: CaTTis

Haha! Har hon fått dille på Älgar.?.=P

2009-05-27 @ 15:51:36
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0