Söndagsparty

Håller på att packa ner allt som ska med till skolan imorgon! Börjar dagen med handledarträff! Sedan skriver vi på vår c-uppsats, och klockan 15 har vi en intervju inbokad i Uddevalla. Så det blir en heldag. Känns ändå rätt lugnt att det blir en tuff vecka i skolan. För vi räknar med att gå på sommarlov torsdag eftermiddag. Så klaga kan man väl inte göra?

Alldeles strax börjar "Söndagsparty med Filip & Fredrik", som jag har tänkt att se. Orkar inte så mycket mer. Har kännt mig bakis hela dagen... haha. Vilket är helt omöjligt eftersom jag endast drack en cider igår. Men det beror nog mer på att jag är så trött så jag känner mig bakis. Sov ju bara tre timmar i natt. Usch & fy. Direkt när "Söndagsparty" är slut, ska jag krypa ner under täcket och sova tills klockan ringer imorgon bitti.

Förresten, vad tycker ni om min nya design nu då? Jag tackar Sofia för hjälpen, jag är supernöjd! Jag är faktiskt lite osäker på om mina gamla läsare har följt med mig till den nya bloggen? Kommentera så jag vet att ni är med mig;)

Postat av: Emelie

Hallåååå däär jag har hängt med minsann. Keep up the good work hun. Puss

2009-05-27 @ 01:02:09
URL: http://extravagantly.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Jag har varit off, eftersom de varit så himmla mkt i skolan just nu! Men nu är jag här och följer dig..=)

2009-05-27 @ 16:18:07
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0