Onsdag 27:e maj

Jag vaknade upp som ett nervvrak idag. På den sista tiden har jag vaknat för minsta lilla ljud. Vet inte vad det beror på. Känns som jag kanske sover oroligt. Finns två saker som kan vara en förklaring för det:
1. Oro över c-uppsats (fast det inte finns någon anledning att oroa sig)
2. En väntande flygresa om några dagar (har ju en extrem flygrädsla), även fast jag känner mig någorlunda lugn över det.
Jaja... får väl ta mig en powernapp idag då. Blev en hemmadag idag i alla fall. Johanna hade problem med deras husvagn. Och ska jag vara ärlig så känns det rätt gott att få vara hemma idag. Imorgon gör jag sista dagen innan sommarlovet!

Nu ska jag sätta mig och skriva rent en intervju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0