Torsdag 18:e juni

Idag är jag alldeles för trött för mitt eget bästa... såhär är det alltid i början av sommaren, när man inte är van att jobba på fabriken och arbeta skift. Men det funkar bra. Från och med igår har jag lämnat min älskade Linje 12, för att gästspela på Linje 10 halva sommaren. Men det gör inte mig så mycket. Nu arbetar jag tillsammans med Tanya! Skitkul!

Idag jobbar antagligen många sista dagen innan en ledig midsommarhelg. Men inte jag, jag jobbar natt hela midsommar. Men jag klagar faktiskt inte! Vi får ju jäkligt bra betalt!!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen innan Louise kommer upp för att lämna hennes nycklar. Den gottegrisen drar ju till Italien idag, så jag tar på mig uppdraget som post- och lägenhetsvakt!


Postat av: CaTTis

va duktig du e som jobbar! =) Härligt med pengar... Jag måste fan fixa mig ett extra jobb...=/ Men i dessa tider och i en stad där man inte "känner rätt folk" är de inte lätt...=/ kram

2009-06-18 @ 16:49:01
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0