Tisdag 23:e juni

Vaknade imorse av att solen sken som aldrig förr. Bestämde mig då rätt snabbt att packa ner bikini och solkräm för att bege mig hem till mamma & pappa, för att lägga mig ute på deras altan och sola! Och nu är jag här. Lär tillbringa ett antal timmar där ute idag, innan jag återvänder till Trollhättan! Mamma & Pappa jobbar, men Jimmy är hemma och Max med såklart. Så sällskap finns det!

Sofia & Cattis som ville se håret, det är inte så stor skillnad... lite blondare, och snedlugg istället! =)

Postat av: CaTTis

Visst är det underbart att solen är så skön! =) och äntligen är det varmt! =) Men de är ju en skillnad, låt oss se..=) Bjud på en bild nu...=P

2009-06-23 @ 18:42:36
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0