Söndag 28:e juni

Jag kan sammanfatta denna dagen på ett sätt: Alldeles för varmt! När jag slutade jobba klockan 14, och kom ut i solen där det var typ 30 grader, så tyckte både jag & Tanya att det var svalt. Då kan ni tänka er vilken värme vi haft inne på fabriken idag. Haha var nästan säker där ett tag att jag skulle svimma av värmeslag, men det slapp jag! Har nog aldrig druckit så mycket vatten som idag!

Yeah yeah, nog om jobb! Hade en supermysig kväll igår med massa kompisar, nere vid kanalen. Det är sånna kvällar man vill ha fler av! Jag älskar verkligen sommaren. Det var som Sofia sa igår, att man känner sig så levande på något sätt. Och visst stämmer det?! På vintern känns det mesta trist och jobbigt. Och det är nästan ständigt mörkt. Nej, om jag får bestämma så vill jag ha mer sommar åt folket!

Ikväll blir det en lugn hemmakväll. Ska snart ner och hämta den sista tvätten i tvättstugan. Sedan är det slappa som gäller. Imorgon slipper jag gå upp 04.30 faktiskt. Börjar ju inte förrän kl 14... underbart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0