Söndag 21:e juni

Finns inte så mycket att skriva om under mina jobbveckor. Idag går jag på min sjunde arbetsdag. Sjunde och sista för denna perioden. Går av imorgon bitti och är ledig fram till fredag. Det ska bli underbart!

Inatt kunde jag i alla fall hålla ögonen öppna. Inte alls så trött som jag var natten innan. Vid tretiden kom dock både jag & Tanya in i en sån där trötthetsperiod då vi bara skrattade åt precis allt! Vi lyckades även snika åt oss rulltårta från vår truckförare, tack Robert!

Nu under dagen blir det väldigt väldigt lugnt. Ska väl snart se till att få i mig lite mat. Ska även städa lite. Och självklart sova lite senare så jag pallar sista natten. Vid 19.30 kommer Tanya hit. Så åker vi och handlar lite snabbt, och sedan slänga ihop lite smarrigt till inatt. Vi tänkte bjuda på chokladpudding, grädde & bananer. Får nog göra två långpannor, så det räcker till vår avdelning, avdelningen bredvid och våran elektriker. Vi är så snälla!

Nu ska jag se till att göra mig klar! Malin ringde precis och frågade om jag inte ville med henne bort till Max och äta lite. Och ja, varför inte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0