Söndag 14:e juni

Nu var denna helgen över! För min del har den resulterat i två festkvällar, vilket inte brukar hända så ofta. Går jag ut brukar det endast bli en kväll, men vad gör man inte för att ha kul ibland. Hade i alla fall en supertrevlig kväll som började hemma hos Fredrik där han hade en liten utflyttningsfest. Eller liten och liten, kändes som vi var en hel del. Roligt var det i alla fall. Synd bara om Fredriks säng som gick sönder... haha! Sedan blev det utgång, där jag hamnade på Butlers och hade en toppenkväll med trevligt folk. Tog inte så mycket bilder, men bjuder er på några i alla fall!

  

   

1. Min "lilla" gravida vän Sandra. Inte långt kvar nu!
2. Folket "lagar" Fredriks säng
3. Sofia & Lena
4. Karin & sandra
5. Björn & Johan
6. Victor
7. Sandra & Jag

Låg kvar i sängen till strax efter 11 idag. Hur skönt som helst. Men sedan fick jag gå upp, Louise skickade nämligen sms och tyckte jag skulle komma ut och sätta mig i solen. Sagt och gjort. Nu har dock regnet kommit. Jag & Louise som skulle ut på en promenad, och sedan avsluta dagen med glass & jordgubbar *igen*. Får hoppas regnet snart försvinner!

Min sista lediga dag. Imorgon börjar jag jobba. Blandade känslor det där just nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0