Smördegskex

När jag var borta på ICA förut blev jag helt plötsligt väldigt sugen på Tom&Jerry-kex! Hur längesen var det inte man åt det? Och hur gott är det inte?? Jag har inte kunnat äta smördegskex sedan en gång jag fick dille på det när jag var extremt bakis. Efter ett helt paket brago-kex på typ 10 minuter, klockan åtta på morgonen, så har sådant stått mig upp i halsen. Men jag verkar ha fått tillbaka längtan efter det nu. Oj vad gott det var!



Sitter och väntar på att Malin ska komma hit och låna ägg av mig. Sedan ska jag koka mig en kopp kaffe, sätta på en film och bara slappa. Jag gör allt för att vila upp mig inför nattens jobb!

Postat av: CaTTis

Ahh dem kexen är riktigt goa och man längtar tillbaka när man var liten..=P

2009-06-21 @ 22:34:11
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0