Måndag 29:e juni

Det blev ingen lång sovmorgon som jag hoppats på idag. Vaknade redan halv nio. Men det är gött det med, då hinner man med en hel del saker, innan jobbet! Skönt!

Just nu sitter jag och dricker lite kaffe och slökollar på tv. Pallar faktiskt inte att gå ut i värmen idag. Mådde riktigt dåligt igår efter värmen på jobbet. Och idag kommer det ju inte vara bättre direkt. Så här hemma är jag och fläkten bästa kompisar!

Funderar på att sätta mig och sätta in lite kort i album faktiskt. Har en massa kort liggandes här hemma. Roligare att ha ordning på dem. Har en hel del kort att framkalla med! Tror inte så många framkallar kort längre, men jag tycker om att pyssla med att sätta in kort i album och så.

Hoppas ni får en trevlig fag i solen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0