Fredag 12.e juni

Regnet öser verkligen ner utanför mitt fönster. Jag har tillbringat morgonen med att mysa framför tvn. När det är sådant här väder kan man göra det utan att få dåligt samvete! Skönt! Kanske borde köra en film till? ;)

Dagen idag kommer bli lugn. Framåt kvällen kan det hända jag går med lite kompisar ut någonstans på stan och tar ett glas och umgås! Trevligt trevligt.

Nu till något helt annat. Är det bara jag som reagerar på alla flygolyckor som hänt de senaste veckorna?

* Först har vi den olyckan med passagerarplanet som störtade ner i havet
* Den andra olyckan var ett plan som det började brinna i motorn på
* Den tredje var att det började brinna inne i cabinen på planet
* Ett litet plan störtade igår (eller förgår).
* Ännu ett litet plan har störtat... rakt på en jeep.

Är det konstigt att jag redan nu börjar bäva för flygresan till Thailand??? Jag vet verkligen inte hur jag ska komma över min största fobi. Någon som har något tips?!

Postat av: CaTTis

Jag tycker de har varit mkt olyckor överhuvudtaget. trafik olyckor, flygkrascher m.m. =S

2009-06-12 @ 14:40:58
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: margit

Vika fina annorlunda katter Du har!! Jättefina!!

2009-06-12 @ 15:01:57
URL: http://margitholm.blogg.se.se
Postat av: Anonym

För att komma över det ska du göra som jag: Flyg inte. Jag är inte alls rädd nu för tiden :D

2009-06-12 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0