Torsdag 2:e juli

Trots att jag sov alldeles för få timmar efter nattpasset så är jag fortfarande pigg. Får försöka sova om ett par timmar, så jag orkar jobba inatt. Kommer kännas hur skönt som helst imorgon bitti klockan 06.00 när jag lämnar fabriken bakom mig och veta att jag kommer vara ledig fram till onsdag morgon. UNDERBART.

Jag hade planerat att åka hem till mamma & pappa och sola idag på deras altan. Men när jag vaknade såg jag att mamma hade skickat ett sms om att lillebror hade magsjuka, så jag valde att stanna hemma :P Begav mig ut och gjorde lite ärenden istället, bland annat ett bankärende, en sväng till Willys, sedan vidare ut till överby och köpte en sak inför lördagens födelsedagsfirande för Linda, och även kattmat. Har även fyndat... 7 dvd-filmer för endast 200 kr. Sånt gillar jag. Vet bara inte när dessa ska hinnas ses :P

Nu ska jag städa klart köket, sedan vila! Värmen tar kål på mig idag. MEN jag klagar I N T E :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0