Tisdag 14:e juli

God morgon på er! Ja, jag får faktiskt säga så, för jag har bara varit vaken någon timma. Denna natten på jobbet kändes som den gick hur snabbt som helst. Men det ska man väl inte klaga över. Nu har jag bara en natt kvar och sedan är jag ledig fram till på måndag. Underbart!

Nu ska jag snart sätta igång att laga lite mat. Blir min underbart goda kebabgryta idag. Har varit sugen på den i flera dagar! Har ett stort diskberg med som jag borde ta tag i, innan jag börjar med maten!

Postat av: CaTTis

Okey, för jag har också telenor..=/ Det är la sådär. Jag har abonnemang för 199kr. Överskrider det varje månad! har haft faktura på över 500..=/ Men de är ju mitt egna fel.



Dock fick jag ett erbjudande på att betala 99kr till i månaden och smsa gratis till alla nät! och så ringer jag gratis till nisse! Och nu ligger jag på knappa 300... Snacka om en förändring!



Men vi (både jag o nisse har) har sagt de att de är sista gången vi förnyar på telenor. De finns så mkt bättre erbjudanden lixom! Både tre och comviq har jag hört 10ggr bättre om. Kram

2009-07-14 @ 14:07:40
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0