Söndag 5:e juli

JAG ÄR TRÖTT! Hade en riktigt bra kväll igår nere i gbg. Började med en förfest hemma hos Linda, med bara en massa tjejer. Längesen man var på en sån fest, och visst är dem roliga!!! Sedan begav vi oss in till stan och hamnade på "Parken". Dansade och roade oss hela natten. Och på något sätt missade jag & Linda sista bussen, så det fick bli en promenad hem. Det hann tillochmed och bli ljust ute innan vi hade kommit hem.

Sov väl cirka 4,5 timme inatt, så jag är inte speciell pigg! Soffan lockar väldigt mycket just nu faktiskt. Ett par avsnitt av v ä n n e r kanske skulle vara på sin plats. Nyss kommit hem efter en promenad med Louise med. Så idag är jag faktiskt ingen äkta soffpotatis som jag brukar vara dagen efter.


Kort från igår, på bussen in till stan

Får även passa på att säga grattis till Linda, som fyller 23 idag!!!

Postat av: CaTTis

Hade ni kul på Parken?! Kram

2009-07-06 @ 11:40:50
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0