Söndag 19:e juli

Sådär då, då var Fallens dagar-09 till ända. Det är kul när det börjar, men rätt gott när det är slut. Jag är nog verkligen ingen tvådagars-människa längre. Men trevligt har jag haft. Och bra mår jag idag, förutom tröttheten då, men den kan jag stå ut med.

Började kvällen med en förfest uppe hos Victor då, för att sedan bege oss in mot stan. Efter många turer slutade det med att jag & Karin valde att gå in på Butlers. Ja hej och hå, eller hur... vet inte hur de kan ha fått släppa in så mycket folk. Det var folk precis överallt. Man kunde knappt vända sig. Efter en liten stund valde vi då att lämna Butlers för att bege oss hemmåt. Skönt att det inte blev en allt för sen kväll. Grannen hade efterfest och jag hade besök när jag kom hem. Men fick snabbt hjälpa honom till rätta ut på stan igen för att leta upp sina vänner. Nu låter det som om jag hade besök inne i lägenheten när jag kom hem, men riktigt så var det inte. Han stod faktiskt utanför!

Idag blir det inte många knop gjorda! Jag ska kolla tv, köpa pizza, läsa och bara gotta mig. Ladda upp mig inför jobbet imorgon! 04.30 typ ringer klockan.

Har inte lagt in helgens bilder i datorn än, så de får komma i ett eget inlägg lite senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0