Onsdag 1:e juli

God morgon på er! Klockan är 20.00 typ, men jag får säga så ändå eftersom jag nästan precis har vaknat. Har sovit lite eftersom jag jobbar natt!

Dagen har spenderats vid Lyckorna i Ljungskile. Solat och haft det gött. Det blev jag, Malin och Tomas som åkte ut. Enligt SMHI skulle det ha regnat idag, så jag var glad när jag vaknade och såg solen. Då fick man tagit vara på denna dagen! Riktigt varmt idag. Fick bli en promenad till Coop förut, där jag inhandlade lite glass. Fläkten är i full gång och nu vet jag inte vad jag ska göra för att få det svalare i lägenheten. Detta är sjukt vad varmt det är här just nu. Orkar ju inte göra någonting här hemma.

Jaja, jag ska inte klaga! Imorgon när jag vaknar så åker jag ner till edet och lägger mig ute på mamma & pappas altan för att sola några timmar. Älskar verkligen detta vädret när man kan ligga ute och sola med en bra bok! Och imorgon kan har jag bara en natt kvar att jobba, sedan är det FRIVECKA! Längtar. Tror denna helgen kommer bli toppen med.

Postat av: CaTTis

Skall du göra någe speciellt i helgen?!

2009-07-02 @ 11:27:39
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0