Ni med abonnemanget 3 i er mobil!

Åkte iväg till Willys förut, för att handla lite till maten, samt mat till nattskiftet. Kommer hem och ska börja laga maten. Laxfile i ugn.... inser då att mitt ugnsfolie är slut. Då var det bara att bege sig snabbt upp till konsum i regnet. Visst är det irriterande när man missar typ hälften när man är iväg och handlar?

Jaja, nu är snart maten klar åt mig, och sedan blir det nog slappa. Måste se till att sova några timmar med så jag orkar vara vaken hela natten. Brukar ha lite svårt för det när det är första natten. Tillslut går ögonen i kors. Men på nått sätt så har nattpasset sin charm, fråga mig inte vad. Men förhoppningsvis är detta sista sommaren då jag jobbar skift, och det är skönt.

Håller förresten på att kolla ut nytt abonnemang! Har ju sagt upp mitt som jag har nu, pga att jag varit riktigt missnöjd med det. Funderar på att skaffa 3.... tycker det verkar bra, och har ett bra pris. Ni som har 3, är ni nöjda?

Postat av: sandra

hej...jag har tre fast med kontantkort och jag är nöjd. Fredrik har abonemang 3 och är oxå nöjd. om du skaffar det kan vi ringa gratis till varandra, bra va:)))

2009-07-13 @ 16:44:09
Postat av: Sofia

Jag har ju också 3 som du vet, och jag är jättenöjd! Aldrig något krångel öht och bra pris. Täckning överallt! Jag ringer gratis till fasta tfn, skickar gratis sms och ringer gratis inom 3, för 69:-/mån. Mitt abonnemnag heter 3bombenfriends.

2009-07-13 @ 21:32:48
URL: http://missofie.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Vad hade du för abonnemang innan?! Kram

2009-07-14 @ 11:26:17
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0