Måndag 6:e juli

Klockan är typ 12 och jag har faktiskt redan hunnit med att:
* Tvätta (har sista maskinen i torktummlaren nu)
* Städa den andra garderoben som jag inte hann med sist
* Har även hunnit med en powernap redan, haha!

Nu ska jag sätta igång och skriva inköpslista. Men kommer nog inte iväg till Willys idag, utan tar det imorgon. Idag åker jag ner till edet istället och träffar familjen och får hjälp med mitt cv. Vädret är kasst ute idag med, så jag kanske kan dra igång mitt "Sex And The City"-marathon idag. Har lånat boxen av Linda.... igen. Måste nog köpa mig den någongång.

Nu blir det att lägga in lite ren tvätt i garderoben, och sedan skriva inköpslistan!

Postat av: Anonym

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Själv bestämde jag mig för att ej plocka ut några pengar förrän jag nått upp till 500 och det har jag snart gjort, på knappt två dagar.

2009-07-06 @ 15:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0