Måndag 20:e juli

Imorse vad jag segare än segast kan jag lova er. Var ju iväg igår kväll för att kolla fyrverkerierna med Malin & Louise. Jag var inte hemma förrän närmare midnatt. Och självklart stensomnar man ju inte direkt heller. Så det blev inte många timmars sömn innan klockan ringde 4.30. Att jag överlevde dagen var ett under. Och inte blev det bättre av att Tanya kommer in vid kl 8 och säger att de får åka hem om de vill, pga haveri på en maskin som kommer ta lååång tid att få igång. Varför bytte jag linje för? Jag kunde fått komma hem tidigt, haha! Fast å andra sidan var det jag som tjänade pengar! Så jag ska inte klaga. Var en rätt okej dag på jobbet, lagom med krångel!

Nu har jag precis mumsat i mig min fantastiskt goda köttfärssoppa, och nu inväntar jag mamma & Jimmy som ska komma hit en sväng. Är riktigt sugen på kaffe, men det får vänta tills de är här antar jag!

Ikväll är planerna att det ska bli sängen tidigt. Känns som jag alltid planerar det, men likt förbaskat hinner klockan bli alldeles för mycket innan John Blund besöker mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0