Lördag 4:E juli

Gårdagens tjejkväll, som förövrigt slutade med bara mig & Sofia, blev toppen. Satt hemma hos mig och drack vin och åt ostbricka, samtidigt som vi kollade på Sofias & Björns bilder från deras resa! Kan ju meddela att jag ser ännu mer fram emot Thailand nu! Senare på kvällen begav vi oss till Butlers för att dansa all night long... eller i alla fall fram till klockan 2, då det stängde! Men kul hade vi!!!

Idag har jag väl mått lite si så där. Tror man blir mer bakis när det är varmt inne... haha. Jag har bott framför fläkten idag!! Imorse när jag vaknade så kändes det som det åskade inne i mitt huvud, och just vid det tillfället undrade jag hur fasen jag skulle klara av att åka till Göteborg idag! Men, nu när man varit uppe ett tag är det mycket bättre,och snart ska jag laga lite mat. Väskan är packad och snart hoppar jag in i duschen. Ikväll blir det att fira Linda som fyller 23 imorgon!


Tack Sofia för en riktig trevlig kväll!

Postat av: Sofia

Hihi, jaa riktigt roligt! Det gör vi om!

2009-07-04 @ 20:18:15
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0